pátek 19. března 2010

Katka + Jirka

Ahojky holčiny. Chtěla jsem se jen zeptat... Svatba Katky a Jirky se velmi rychle blíží (17.4.), tak myslím, že by bylo na čase začít přemýšlet nad zkouškami a písničkami. Nevím jak dlouho nám bude stačit nacvičovat dopředu, podle toho jestli najdeme nějakou novou písničku. Katka, jestli si to čte, tak může do komentářů vepisovat její speciální přání, ale zbytek asi vymyslíme my... Co vy na to???

8 komentářů:

  1. Ahojte, já jsem pro, akorát nevím nevím jak se budeme teď domlouvat před Velikonocemi na zkoušky. Každopádně jsem chtěla sem napsat, že zítra začínáme s Kantikou zkoušet na Velikonoce a budeme moc rádi, když nám příjdete pomoct. Zkouška bude zítra v 18:00 a můžeme se tam předběžně domluvit na tu svatbu :)

    OdpovědětVymazat
  2. My jdem do kostela, tak dojdem až pak na skok. L+M

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tak ja to ctu uz pozde, tak treba pristi zkousku prijdu. Jinak souhlasim se zk.na Katcinu svatbu. Domluvili jste se teda nejak?? Verca.S.

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky. vidím, že je v nedělu zkouška, tak snad dorazíme a domluvíme sa na te Katčiné svatbě... Silva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojte, zkouška je v sobotu (ne v neděli) a je to zkouška na Velikonoce, protože odpoledne je setkání mládeže v Uh. Brodě, tak nemůžeme zkoušet, protože většina Kantiky jede do Brodu.

    Na svatbu začneme zkoušet po Velikonocích, ale pokud budete moct, určitě přijďte i v sobotu dopoledne na zkoušku na Velikonoce. Každý hlas nám pomůže (hlavně s žalmy).

    OdpovědětVymazat
  6. díky Maru, já sem viděla čas a nepodívala sem sa na den :). no jo,to su celá já... S.

    OdpovědětVymazat
  7. Silvi, ja bych prisla taky v nedeli:) Takto nevim, jestli mi to vyjde v tu sobotu dopoledne.. Tak uvidime. Cauky Verca S.

    OdpovědětVymazat
  8. Není zač a určitě dojděte :)

    OdpovědětVymazat