neděle 17. ledna 2010

Svatba

Ahoj holky! 13.února má svatbu sousedka a poprosila mě, jestli bychom nezazpívali... Bude to jen obřad, tak toho tolik není a chtěla jen jedinou na přání, a to Prstýnky. Můžete se když tak vyjádřit jak to vidíte? Případně to Maruško připíchni i na vaše stránky a kdo by mohl, tak by zpíval. Zatím díky, ahojky;)

7 komentářů:

  1. Já klidně můžu, ráda si zazpívám. A co to je za písnička? Lída

    OdpovědětVymazat
  2. No přece 'Já ti prstýnek dám'. Jsou to Prstýnky, ne? V.

    OdpovědětVymazat
  3. později mě to taky napadlo. A kdo se to vdává? L.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem pro! Tak teď co zbytek? Možná bych i zpívala bez Kantiky, protože pak by musely být aspoň 2 zkoušky, aby se to holky stihly naučit. Ale říct jim klidně můžu, když nás bude málo!

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych si taky zazpívala.určitě bysme přišly. S+J :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je fajn. Pak se domluvime. Svatbu ma Veronika Urbancova, jestli znate... Mejte se.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem taky pro. Magda

    OdpovědětVymazat