pátek 13. listopadu 2009

Vánoční besídka

Ahoj holky. Dostala jsem v práci za úkol zjistit, kdo by byl z bánovských schol ochotný zazpívat, jako loni, na vánoční besídce seniorům na domě s pečovatelskou službou v Bánově. Nevím jestli to tedy psát naší schole, jestli to nějak zvládneme zorganizovat nebo to necháme nově vzniklé schole? Prosím piště do komentářů! A mějte se pěkně!

18 komentářů:

  1. a kdy by to bylo? podle toho uvidíme. L.

    OdpovědětVymazat
  2. Napiš Vladi termín a čas, abychom se mohli podle toho domluvit.K.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja bych taky byla pro, zase bychom spolecne neco zazpivali v predvanocnim nebo vanocnim duchu.. A kdyby nam to vsem nevychazelo, tak bychom se mohli spojit s novou scholou.. je skoda hned tak skatulkovat, je pravda, ze casu je cim dal min, ale zkusme to zrealizovat byť i spolecnymi silami. Ver.S

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s Verčou. Klidně můžeme jít i s novou schólou, aspoň nás bude víc. A když bude nacvičené, můžem zpívat i v kostele všichni. To je můj názor, nevím jak to mají ostatní. L. a M. se připojuje

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojte, mně je to jedno. Já si ráda zazpívám s vámi, s děckama z Katiky, nebo se všemi společně, ale abychom se tam pak všichni vlezli :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobře. Můžeme se tedy na někdy domluvit. Jen já ještě nevím přesný termín, ale myslím, že to bude zase kolem toho 19.12. jak minulý rok. Až budu vědět přesný termín, tak vám řeknu. V.S.

    OdpovědětVymazat
  7. Ono hodně záleží na přesném termínu, protože pracujem a jsme ve školách. Takže proto bych pozvala i druhou schólu. Kdyby to bylo toho 19. v sobotu, tak je to fajn.
    A tak nedáme si už zkoušku? I na Vánoce ne?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojte holky. Tak v Bánově je jim to na pečovatelském domě jedno, kdy se uskuteční koledování. Co říkáte na 18.12. je to pátek, někdy v odpoledních hodinách (16:00,...). Pište tedy prosím návrhy. V.S.

    OdpovědětVymazat
  9. Já toho 18.12. asi ještě nebudu doma, mám totiž v pátek výuku, takže nejdřív bych přijela tak mezi 18.-19. hodinou, což je asi dost pozdě..

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám taky školu a zkoušku a dojedem i s Mágou až večer. TAkže ne. A co sobota?

    OdpovědětVymazat
  11. V sobotu bych teda asi už mohla!

    OdpovědětVymazat
  12. No tak holky s koledováním se to trochu zkomplikovalo. V sobotu to je trochu problém, protože tam je jen jedna pracovnice a měla by dost těžké všechny nachystat na koledování, takže na to se moc netváří... Myslím, že to naše koledování asi padne. Pro ně by byla úplně nejlepší středa a to mi nemůžeme. Nevíte, jestli by aspoň nějaké jiné děti mohli přijít zazpívat?

    OdpovědětVymazat
  13. No já se můžu zeptat Lidušky kdy dojede z Kroměříže a když tak by tam mohla zajít ona s Kantikou, nebo kdyby to šlo ještě domluvit třeba na pondělí 21. 12. tak to bych taky mohla. Nebo na kterýkoliv jiný všední den před Vánoci, jestli jsem teda dobře pochopila, že víkendy jsou špatné kvůli menšímu počtu personálu.Ale zase abychom to moc nekomplikovali.

    OdpovědětVymazat
  14. Já můžu kterékoliv jiné dny, až na ten pátek. A toho 21. by to třeba šlo ne? To už bude víc lidí doma.
    A holky, nevím jak vám, ale zdá se mě tohle domlouvání moc komplikované. Nemohli bysme se někdy na faře sejít a domluvit? I to s tím Kohůtkem. Ještě jste se ani nevyjádřili.

    OdpovědětVymazat
  15. Maru, prosím tě zjisti tedy ještě tu Lidku, pokud by nemohla, tak se to budu snažit hodit ještě na to pondělí 21.12. (jestli to bude vyhovovat především personálu na domě). V Bánově jsme jednou týdně, tak se na faře sejít může jenom zbytek, který se moc nevyjadřuje... A na Kohůtka my určitě nepůjdeme.

    OdpovědětVymazat
  16. My máme zítra zkoušku tak já se jí zeptám a dám vědět!

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojte. Tak Liduška by toho 18.12. mohla hrát a holky zpívat teda budou. Akorát by byla ráda kdyby to šlo domluvit na půl 5, aby si to s holkama mohly ještě před tím zazpívat. Kdyby to nešlo, tak klidně na ty 4 hodiny. Zkouška by byla od 15:30, takže kdybyste si chtěli někdo s nima taky zazpívat tak se můžete připojit. Čas by se určitě ještě upřesnil. Marta Fremlová se k nim s malou schólou asi taky připojí.

    OdpovědětVymazat
  18. Super holky! Díky. V Bánově budou mít radost. Už jsem to tam oznámila, takže 18. 12. budou v 16:30 počítat s Liduškou a holkama. Ještě jim to písnu na jejich blog.

    OdpovědětVymazat