neděle 6. září 2009

Hlášení místního rozhlasu

Nejbližší zkouška na Verčinu svatbu se koná v pátek 11.9. už v 16:30. Nezapomeňte.
A na tomto odkazu http://www.zkouknito.cz/profil-dunkali jsou videa ze svatby, kde zpívalo trio Beníčkových, kdo si chce poslechnout. Je to Láska na 100 let a I don´t wanna miss a thing.

5 komentářů:

  1. jo a jinak velice děkuju, že byl můj příspěvek už zase někým upraven

    OdpovědětVymazat
  2. tak to řekni přímo tomu kdo to upravuje. Nebo nepiš nic, to bude nejlepší...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď se dívám co tu vzniklo.. Já to jen zarovnala a dala stejné písmo, aby ty naše stránky trochu vypadaly, ale to už dělám snad od začátku, tak snad to nevadí??

    OdpovědětVymazat
  4. Já nechci dělat žádné rozbroje, to určitě ne. Ale nevím proč někomu vadí, když to napíšu po bánovsky. Myslím, že na tom není nic špatného.

    OdpovědětVymazat
  5. Jasně, žádné rozbroje, vždyť není proč :) Většinou pouze doplním čárky, háčky ale teď sem teda změnila pouze to, co už jsem napsala výše.. Jinak mně to příjde spisovné, tak sem to neřešila.. Ono my už těch příspěvků tady tolik nemáme..

    OdpovědětVymazat