sobota 11. dubna 2009

Pozdrav


Šťastné, veselé, radostné, požehnané, svěží a krásné svátky velikonoční přeju všem!;)

8 komentářů:

  1. Skvělé, Veru. Jakto, že vidím obrázky a tys předtím viděla normální písmo?
    Děkujeme ti za přání, už se na tebe těšíme.

    OdpovědětVymazat
  2. Jake obrazky???tam je text.ja vim pokazde text..:) nekdo neco jineho?Tak se mejte krasne a uzijte si dnesek i zitrek:)

    OdpovědětVymazat
  3. Co to tady zase vykládáš???? Je tam obrázkové písmo, a neříkaj že nééééé.

    OdpovědětVymazat
  4. A kde??? ja teda nic nevidim nebo o nicem nevim... ja psala normalnim pismem.. nemas nastavenou klavnesnici v japonstine???:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda nevim, co to tady hraješ Veru. Já jsem ty obrázky taky viděla!

    OdpovědětVymazat
  6. Musím se zastat Verči. Já jsem tam viděla taky text :o)

    OdpovědětVymazat
  7. No ja tam vidim porad text a nic jineho jsem tam ani nikdy nevidela. jak bych vam asi obrazky napsala hezke velikonoce? a jak teda lida vi, co jsem psala, kdyz rika, ze vidi obrazky??

    OdpovědětVymazat
  8. tímto končím úvodní referát a od teďka se pije za svý :-)

    OdpovědětVymazat