úterý 10. března 2009

Nazdárek,
hledaly jsme jen tak na netu nějaké písničky, které bysme se mohli naučit na Velikonoce...našly jsme jeden zajímavý odkaz www.tre-fa.cz, tak na něj mrkněte:). Nás zaujaly tyto 4 : Cesta kříže , Haleluja , Můj Pán., Kříž nás spojí ....Mějte se a v pátek se domluvíme, jestli si na nějakou troufneme :) :) pa.V+K

6 komentářů:

  1. a v kolik v pátek? L.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojte! Já bych tu zkoušku viděla buď hned po mši, což by mohlo být tak 18:15, ale klidně bychom mohli už i přede mší jestli budete chtít a malá schóla nebude mít zkoušku (to bych ještě zjistila). Tak sem každý napište zda příjdete a v kolik by se vám to hodilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a ještě k těm písničkám:

    Byly by fajn, akorát mně tam trošku chybí noty. Daly by se naposlouchat a akordy bych napsala, ale nemám teď moc času (trochu finišuju ve škole) tak to moc nevidím. Jedině že byste jim Veru napsaly mail, jestli by nám je nebyli ochotní poslat třeba na mail..

    OdpovědětVymazat
  4. Já dojedu asi v 6h. v pátek. Takže by se mi to hodilo v 18:30, abych se najedla.

    OdpovědětVymazat
  5. Čauky,taky jsme spíš pro půl 7..Ohledně těch not: je jasné, že je budeme potřebovat, na to jsme myslely... Ale nejdřív jsme chtěly znát názor ostatních, než si o ně napíšeme, aby to pak nebylo třeba zbytečné...zatím.

    OdpovědětVymazat