neděle 10. srpna 2008

Kopce

Tak jestli máme zpívat v nedělu v kopcoch, chtělo by to v pátek zkůšku. Proto pište, kdy možete.

5 komentářů:

  1. Nešla by prosím zkouška udělat až v sobotu? Já mám v pátek sraz ze střední, tak nemůžu... Ale jestli ne, tak se přidám až v neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě je to jedno, počkáme, co na to ostatní. L.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně je to taky jedno, klidně v tu sobotu. Večer hraju na mši, takže by to šlo buď přede mší, nebo i po ní.

    OdpovědětVymazat
  4. My jsem pro sobotu po mši. Jestli to teda ostatním kdo se ještě nevyjádřili vyhovuje...pokud bude změna podřídíme se většině.pa.K+V.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja jsem bohuzel v praci az do 22 hod.. Stejne je to v Kopcich zbytecne s kytarou, kdyz neni pripojena do aparatury.. Pripojim se v nedeli. Pa

    OdpovědětVymazat