pondělí 21. dubna 2008

Hi! Takže zkouška s dětmi v Komni se uskuteční v pátek (25.4.2008). Vyjádřete se prosím v komentářích, kdy chcete odjíždět od fary. Je tam totiž v 18:30 mše a až pak bychom mohli s dětmi cvičit. Mše sv. trvá max 30 minut.
Good night!

6 komentářů:

  1. Tak já bych řekla, že třeba v 18:45. Ale jestli budů mět ještě ty děcka přípravu tak pozděj. Nebo to majů asi v sobotu že.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s odjezdem v 18:45.. Snad tam budu moct jet, ale počítám, že by mně to mělo vyjít..

    OdpovědětVymazat
  3. Ja se teda omlouvam, jelikoz se nezucastnim..ani v patek ani v nedeli. Nezlobte se. Cau!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, no já jsem v pátek ve škole, takže to s největší pravděpodobností nestihnu... Ale pokud by se něco změnilo, tak jistě přijedu. V nědeli tu jsem normálně, takže zpívat budu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Takže asi pojedem ve stejné sestavě jako minule.

    OdpovědětVymazat
  6. Veroniko, ty na nás pěkně sereš bo co...

    OdpovědětVymazat